Smart Business

Turcsán Tamás és a SmartUP szakértőinek gondolatai közösségi médiáról, kommunikációról, induló vállalkozásokról, üzletről, lehetőségekről. Ha PR kommunikációs tanácsadót keres, Facebook kampányt indítana, szakmai blogot szeretne, befektetőt keres, vagy új vállalkozást indítana keressen bátran. Online és hagyományos médiakampányok, brand PR, szakértői blog. Turcsán Tamás - SmartUP Communications elektronikus levél: turcsantamas@gmail.com mobiltelefon: 06- 30 4172449

Partnerünk






Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Linkblog

Új nevek születtek, igéretes volt a Startup Weekend

2011.03.28. 14:00 Shy (just shy!)

Tagomo, Lebo, ScaleFu, 4issues, iChoo.se... a hétvégi StartUP Weekend új színt hozott a hazai startup versenyek közé. A minta amerikai, a startupok magyarok. Jó látni, hogy egy rendezvényen ennyire jól működik a network, az egymást segítő szakmai közösség, a kooperáció. 

Három napon keresztül dolgoztak az első StartUP Weekend csapatai projektjeiken, amit végül szigorú szakmai zsűri előtt prezentáltak. A csapatok jó része pénteken verbuválódott s ennek ellenére meglepő hatékonysággal dolgoztak a közös feladaton. A pihenésre nem nagyon hagytak időt maguknak, így a vasárnapi prezentációk többsége már jórészt komolyan megtervezett üzleti modellt, kidolgozott koncepciót tudott bemutatni.

A győztes Tagomo unikális mobiltag megoldása komolyan esélyes arra, hogy a közeli jövő legtrendibb közösségi szolgáltatása legyen, egy újfajta média felület. A virtuális falfirka, akár a hirdetési piacra is pályázhat, de lehet belőle akár művészeti alkotás is. A lokáció alapú mobilmegoldás egyértelműen a hétvége legzseniálisabb ötlete. Szurkolok nekik, hogy megvalósuljon.

A legütősebb csapat nem viccelődött, három nap alatt összeütött egy majdnem kész szerver terhelés megosztó alkalmazást, fizetési megoldással és teljesen működőképes üzleti modellel. A ScaleFu ugyan saját fejlesztőkkel vonult fel, de konkrét megoldást találtak a hétvége folyamán egy valós problémára. A projekt akár már a héten fizetős szolgáltatásként debütálhat.

Magyarország legismertebb online média botrányhőse is eljött a hétvégére és ötlete mellé pénteken két csapattagot verbuválva a harmadik helyig jutott Lebo névre keresztelt kölcsön adó-vevő oldalának terveivel.

A 4issues karitatív közösségi oldal a céges társadalmi felelősségvállalás megoldásait egyesíti a social media lehetőségeivel.



Különdíjas lett a iChoo.se csapata, akik egy ajándék lista oldalt terveztek. A kitűnő ötlet nem csak ígéretes, de a mögötte álló üzleti modell is működőképesnek látszik. Vásároljuk meg közösen barátaink megálmodott ajándékait. :-) Az iChoose marketingesei a Facebookon már gyűjtik a kívánságokat és a rajongókat.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://smartbusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr852777285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása