A hibrid tévét fejlesztő HomeSys és az ajánlórendszer-fejlesztő Gravity R&D együttműködési megállapodást írt alá a hibridtelevíziós piacon való közös fellépésről. A két technológiai cég közös szoftvertermékkel kíván az okostévék világpiacán érvényesülni. Az összefogás célja, hogy az együttműködés keretében születő szoftver megtalálható legyen minden következő generációs set-top-boxban, televízióban, illetve tablet PC-ben.
"Az együttműködés értelmében a Homesys integrálja a Gravity médiatartalom ajánló Impress rendszerét, a vállalat által kifejlesztett hibrid televíziós platformra. Az ajánlórendszer segítségével a jövőben elkerülhetők lesznek a nem kívánt reklámok és a tévénéző egyedi, személyre szabott, interaktív ajánlatokat kaphat a zavaró hatású, kéretlen reklámözön elkerülésével.” – hangsúlyozta Lázár Csaba, a HomeSys Kft. ügyvezető igazgatója.
"A dinamikusan növekvő felhasználói körrel rendelkező HomeSys ügyfélbázisa lesz az első kedvezményezettje a személyre szabott tartalomfogyasztásnak Magyarországon. A tévénéző kedvenceit gyorsan megtanulni és a későbbiekben az általa kedvelt programokat számára ajánlani képes technológiával nem csak a fotelben ülő felhasználók, vagy a számukra műsorokat kínáló tartalomszolgáltatók, de a célzott hirdetésben érdekelt vállalatok, márkatulajdonosok is jól járnak.” – mondta Csíkos Péter András, a Gravity ügyvezetője.Jönnek az okostévék
A piackutatók becslése szerint 2011 végére a hibrid televíziózás aránya Európában elérheti a 20%-os penetrációt. Elemzések szerint csak 2011 több, mint 120 millió multi funkciós okostévét – tehát interaktív, internet eléréssel rendelkező televíziót adnak el világszerte, és ez a szám a következő 3-5 évben ugrásszerűen nőni fog. A HomeSys várakozásai alapján Magyarországon az év végére a hibridtévé szolgáltatást igénybe vevő háztartások száma megközelítheti a 100 ezret, amelynek jelentős része a HomeSys platformon keresztül fogyaszt majd internetes tartalmakat. Jelenleg a HomeSys több nagy hazai és külföldi operátorral áll tárgyalásban, melyekkel közösen kívánja elérni a megcélzott piaci volument. A külföldi expanzió első lépéseként a vállalat 2011 márciusában Németországban vezeti be a HybridBox-ot, melyet a tervek szerint a tartalmi aggregáció fog követni.
További információ:
HomeSys Media Kft.