Szeptember óta működik a SmartUP Communications, ez elég sok feladatot rótt ránk az utóbbi időben. Amióta ajánlatokat készítünk a hazai startUp-oknak, egyre egyértelműbb, hogy szükség van a profi kommunikációra a kicsiknek is.
A célunk egyértelműen egy olyan szegmens kiszolgálása, amely egészen speciális igényekkel rendelkezik, vagyis, hogy, a start-up, megalapozó fázisban lévő induló vállalkozások kommunikációját, PR tevékenységét, fejlődését támogassa.
A kezdő vállalkozások többsége nem rendelkezik azzal a tudással, szakemberrel és tapasztalattal, amely ma már nélkülözhetetlen a sikerhez, s ezek a cégek általában túl kicsik ahhoz, hogy nagy ügynökség szolgáltatásait igénybe vegyék, ezért általában csak projekt alapú megbízásokat adnak egy sajtóesemény, vagy egy sajtóközlemény kiküldésére.
Ha viszont bárki azt gondolja, hogy saját erőből lesz sikeres, azt ki kell ábrándítsuk, a média jelenleg olyan mocsárban tévelyeg, amelyből elég nehéz lesz kikeveredni. Az újságírók többségét a rutinfeladatokon kívül semmi más nem érdekli. Nem hogy nem megy a téma után, de rosszabb esetben a külföldi források szemlézésén sosem jut tovább.
Öröm, hogy eljutottunk két és fél hónap alatt addig, hogy a StartUPflyer révén a hazai startup térképre felkerültünk... mert így esélyt kaptunk arra, hogy a hazai kezdő vállalkozások számára hitelesnek tűnhetünk fel egy olyan témában, amely nekünk is szívügyünk.
Felkerülünk a StartUP térképre?
2010.11.17. 22:38 Shy (just shy!)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
