Smart Business

Turcsán Tamás és a SmartUP szakértőinek gondolatai közösségi médiáról, kommunikációról, induló vállalkozásokról, üzletről, lehetőségekről. Ha PR kommunikációs tanácsadót keres, Facebook kampányt indítana, szakmai blogot szeretne, befektetőt keres, vagy új vállalkozást indítana keressen bátran. Online és hagyományos médiakampányok, brand PR, szakértői blog. Turcsán Tamás - SmartUP Communications elektronikus levél: turcsantamas@gmail.com mobiltelefon: 06- 30 4172449

Partnerünk






Friss topikok

Külső feed

Nincs megjeleníthető elem

Linkblog

Online Színház indult

2011.05.27. 11:44 Shy (just shy!)

A héten elstartolt Netszínpad sikerrel zárta első közvetítését. A hazai színházak előadásait a külhoni magyarok számára elérhetővé tévő, egyedülálló szolgáltatás iránt már több országból érdeklődnek.

Stílszerűen Szakonyi Károly Adáshiba című darabjának közvetítésével kezdte meg működését a héten a Netszínpad (http://netszinpad.com). A magyar színházak előadásait felvételről és élőben is közvetítő vállalkozás célja a külhoni magyarok számára lehetővé tenni, hogy kapcsolatban maradhassanak a hazai színházélettel.

„Az első 4 közvetítésen vagyunk túl, és semmilyen zavar nem volt a rendszerben. Jól vizsgáztak nemzetközi tartalomelosztó partnereink, és a jegyvásárlás során sem találkoztunk hibával” - mondja Laczkó János, a Netszínpadot üzemeltető Infotéka Kft. ügyvezetője.



Igaz, az első előadásokra még csak tucatnyi jegyet értékesített a vállalkozás, de már a világ minden részéről jelentkeztek magyar szervezetek, és támogatásukról biztosították a Netszínpadot. Így az első közvetítést a san diego-i Magyar Házban kivetítőn megtekintő egyesült államokbeli magyar  közösség mellett már jelentkezett a szervezőknél a Svájcban Élő Magyarok Baráti Társasága, az ausztráliai Új-Dél-Walesi Magyar Szövetség, de jelezték érdeklődésüket erdélyi, luxemburgi és brüsszeli magyar szervezetek is.

„Hatalmas, másfél éves szervezőmunka áll mögöttünk, így nagyon nagy öröm, hogy sikerrel indult a Netszínpad” - emelte ki Laczkó János. Informatikai rendszerére és a szerződések letisztázására eddig közel 15 millió forintot költött a társaság, amire szükség volt ahhoz, hogy többek között az Előadóművészi Jogvédő Iroda (EJI) is elfogadja és támogassa a Netszínpad működését.

A Netszínpad szolgáltatása a http://netszinpad.com oldalon érhető el, emellett a színházban játszott darabok előzetesei megtekinthetők a Facebookon (http://facebook.com/netszinpad) és a YouTube-on (https://youtube.com/netszinpad) is.

A sajtóközlemény érdekessége természetesen az, hogy egy kulturális startup születésének vagyunk szemtanúi. Valami olyannak az átfogalmazását valósította meg a Netszínpad, amiben egyre kevesebben hisznek, a színművészet ezzel végre kikerült az internetre. Nekem nagyon tetszik a gondolat, remélem a határainkon túli érdeklődés egyre nagyobb lesz iránta, de nem zárnám ki, hogy hamarosan a nyírmadocsai kisiskolások is ezen keresztül láthatják a nekik szánt irodalmi alkotásokat. Hajrá Netszínpad!

A bejegyzés trackback címe:

https://smartbusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr562936295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása