Smart Business

Turcsán Tamás és a SmartUP szakértőinek gondolatai közösségi médiáról, kommunikációról, induló vállalkozásokról, üzletről, lehetőségekről. Ha PR kommunikációs tanácsadót keres, Facebook kampányt indítana, szakmai blogot szeretne, befektetőt keres, vagy új vállalkozást indítana keressen bátran. Online és hagyományos médiakampányok, brand PR, szakértői blog. Turcsán Tamás - SmartUP Communications elektronikus levél: turcsantamas@gmail.com mobiltelefon: 06- 30 4172449

Partnerünk






Friss topikok

Külső feed

  • Hibás feed URL.

Linkblog

Reklámmentes okostévén dolgoznak a magyarok

2011.02.09. 09:40 Shy (just shy!)

A hibrid tévét fejlesztő HomeSys és az ajánlórendszer-fejlesztő Gravity R&D együttműködési megállapodást írt alá a hibridtelevíziós piacon való közös fellépésről. A két technológiai cég közös szoftvertermékkel kíván az okostévék világpiacán érvényesülni. Az összefogás célja, hogy az együttműködés keretében születő szoftver megtalálható legyen minden következő generációs set-top-boxban, televízióban, illetve tablet PC-ben.

 
"Az együttműködés értelmében a Homesys integrálja a Gravity médiatartalom ajánló Impress rendszerét, a vállalat által kifejlesztett hibrid televíziós platformra. Az ajánlórendszer segítségével a jövőben elkerülhetők lesznek a nem kívánt reklámok és a tévénéző egyedi, személyre szabott, interaktív ajánlatokat kaphat a zavaró hatású, kéretlen reklámözön elkerülésével.” – hangsúlyozta Lázár Csaba, a HomeSys Kft. ügyvezető igazgatója.

 "A dinamikusan növekvő felhasználói körrel rendelkező HomeSys ügyfélbázisa lesz az első kedvezményezettje a személyre szabott tartalomfogyasztásnak Magyarországon. A tévénéző kedvenceit gyorsan megtanulni és a későbbiekben az általa kedvelt programokat számára ajánlani képes technológiával nem csak a fotelben ülő felhasználók, vagy a számukra műsorokat kínáló tartalomszolgáltatók, de a célzott hirdetésben érdekelt vállalatok, márkatulajdonosok is jól járnak.” – mondta Csíkos Péter András, a Gravity ügyvezetője.

Jönnek az okostévék
A piackutatók becslése szerint 2011 végére a hibrid televíziózás aránya Európában elérheti a 20%-os penetrációt. Elemzések szerint csak 2011 több, mint 120 millió multi funkciós okostévét – tehát interaktív, internet eléréssel rendelkező televíziót adnak el világszerte, és ez a szám a következő 3-5 évben ugrásszerűen nőni fog. A HomeSys várakozásai alapján Magyarországon az év végére a hibridtévé szolgáltatást igénybe vevő háztartások száma megközelítheti a 100 ezret, amelynek jelentős része a HomeSys platformon keresztül fogyaszt majd internetes tartalmakat. Jelenleg a HomeSys több nagy hazai és külföldi operátorral áll tárgyalásban, melyekkel közösen kívánja elérni a megcélzott piaci volument. A külföldi expanzió első lépéseként a vállalat 2011 márciusában Németországban vezeti be a HybridBox-ot, melyet a tervek szerint a tartalmi aggregáció fog követni.  

További információ:

HomeSys Media Kft.

http://www.homesys.tv

A bejegyzés trackback címe:

https://smartbusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr162648607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.