Smart Business

Turcsán Tamás és a SmartUP szakértőinek gondolatai közösségi médiáról, kommunikációról, induló vállalkozásokról, üzletről, lehetőségekről. Ha PR kommunikációs tanácsadót keres, Facebook kampányt indítana, szakmai blogot szeretne, befektetőt keres, vagy új vállalkozást indítana keressen bátran. Online és hagyományos médiakampányok, brand PR, szakértői blog. Turcsán Tamás - SmartUP Communications elektronikus levél: turcsantamas@gmail.com mobiltelefon: 06- 30 4172449

Partnerünk






Friss topikok

Külső feed

  • Hibás feed URL.

Linkblog

Az origo és a magyar Google TV egymásra talált

2011.01.24. 10:32 Shy (just shy!)

Érdekes sajtóközleményt kaptam ma reggel. Csak egy adalék a Homesysről, az akkor fiatal startup csapat 2008-ban második lett a Demo08 startup versenyen, de a sajtónk kívül gyakorlatilag senki sem foglakozott érdemben a Google-t 3 évvel megelőző fejlesztéssel. Kifejezetten örültem, amikor ma befutott az origoval való együttműködésük híre.
2011 úgy érzem, a magyar startupok éve lesz. :-)  

A Google TV magyar riválisaként emlegetett HomeSys Media és a hazai piac legnagyobb online tartalomszolgáltatója, az Origo szándéknyilatkozatot írtak alá – jelentette be a HomeSys vezetője. Február közepétől a HomeSys által fejlesztett speciális set-top-box-on keresztül, a tévéből érhetjük el az IWIW-es ismerőseinket, vagy nézhetjük a Videa, a Life.hu legújabb internetes tartalmait.

A 2010-es év egyik globális technológiai újdonsága az internetet a hagyományos tévézéssel összekötő tévés médialejátszó technológiák térnyerése. Ezen a területen indult el egy kis magyar cég, a HomeSys Media, amely a nagyokat (pl.: Google) megelőzve lépett piacra saját fejlesztésű tévés médialejátszójával, a Hybridbox-szal. A Hybridbox nemcsak a Google-t előzte be, de a tévégyártók által bevezetett WEB TV médialejátszókkal szemben is hatékonyabbnak bizonyult. "A HomeSys sikerének üzenete, hogy a magyarok képesek lehetnek jobb technológiát kifejleszteni, mint a globális szereplők.” - fogalmazott a megállapodás kapcsán Lázár Csaba, a HomeSys ügyvezető igazgatója.

Mérföldkő a magyar (új) média piacon

A megállapodás mérföldkő lesz a magyar új média piacon, hiszen a legnagyobb hazai online tartalomszolgáltató internetes tartalmai válnak elérhetővé egy, a világon is még újdonságnak számító hibrid technológiára épülő televíziós felületen. A magyarok a világon az elsők között élvezhetik majd a „hagyományos” tévéjükön keresztül az internet előnyeit. „Például az éppen nézett műsorhoz kapcsolódóan nézhet további internetes videokat, vagy cikkeket a tévénéző a távirányító egyetlen gombnyomására.” – emelte ki a megoldás előnyeivel kapcsolatban Lázár Csaba.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartbusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr42609267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.