Smart Business

Turcsán Tamás és a SmartUP szakértőinek gondolatai közösségi médiáról, kommunikációról, induló vállalkozásokról, üzletről, lehetőségekről. Ha PR kommunikációs tanácsadót keres, Facebook kampányt indítana, szakmai blogot szeretne, befektetőt keres, vagy új vállalkozást indítana keressen bátran. Online és hagyományos médiakampányok, brand PR, szakértői blog. Turcsán Tamás - SmartUP Communications elektronikus levél: turcsantamas@gmail.com mobiltelefon: 06- 30 4172449

Partnerünk






Friss topikok

Külső feed

  • Hibás feed URL.

Linkblog

StartUP dömping és a TechShow 2.0

2010.12.08. 15:22 Shy (just shy!)

Kicsit zsúfolt, de pezsgő szellemiségű rendezvénynek adott otthont kedden a Merlin Színház. A második TechShow-ját rendezte az MM Klaszter, a mobil és multimédia fejlesztések gyüjtőszervezete. 

Meglepően sok érdekességet kínált a rendezvény, annak ellenére, hogy láthatóan alul tervezték a szervezők a várható látogató számot. Az MM Klaszter hagyományosan jó network tevékenységének köszönhetően valóban találkozhattak a hazai fejlesztők, feltalálók a befektetők, és a szakmai sajtó számos képviselőjével.


 

 









A kötetlen vásári forgatag pedig lehetőséget teremtett a lehető legjobb értelemben vett kapcsolatépítésre. A kiállításon egyértelművé vált, amit eddig is gondoltam, számos termék és fejlesztés jó ideje megérett a sikerre, de az igazi áttöréshez még sok ilyen rendezvényre lesz szükség. Az igazi értékeket teremtő innováció úgy tűnik egyre inkább igyekszik eladni magát, bár a fejlesztők többsége továbbra is idegenkedik a klasszikus sikersztorikat teremtő eseményeken való megjelenéstől.

Pedig egy ilyen startUP bemutatón számos hasznos kapcsolat születhet, megjelenik a sajtó, sőt ahogy elnéztem sokszor még a rég hiányolt kiváncsiság is felcsillanhat az újságírók szemében. Nincs beépített közvetítő, PR ügynök, vagy kommunikációs szakértő a varázslatot személyesen valósítja meg a fejlesztő és a bemutatott termék. Ezek a legjobb pillantaok arra, hogy bekerüljünk a egyébként témában igen csak válogatós vezető online lapok vezető anyagaiba, ehhez csupán jónak kell lennie a terméknek, újdonságnak a szó legjobb értelmében és egyedinek, ami miatt érdemes felfigyelni rá.

A rendezvény utórezgései pedig természetesen akár egy befektető megjelenésében, egy jópartnerkapcsolat kialkulásában, vagy az értékesítési lehetőségeink szélesedésben realizálódhatnak.

A hazai startUP rendezvények többsége felkészítheti cégünket a sikerre, amelyet aztán itthon vagy a határainkon túl magunknak kell kivívnunk, ugródeszkaként szolgálhatnak egy jó cégfejlesztési lépcső meglépéséhez, vagy akár nemzetközi karrierünk megalapozásához.

Nem tudhatjuk, ki és milyen színekben nézegeti a kiállított termékeinket, s, hogy eredményeink láttan melyik hazai, vagy külföldi csapat kínál holnap szerződést munkánk minőségét látva.  Egyértelműen érdemes pályáralépni minden ilyen alkalommal, hiszen aki folyamatosan a kispadon üldögél sosem lesz "idegenlégiós".

A rendezvényt lebonyolító MM Klaster láthatóan remek formában levő hazai fejlesztőket mutatott be a Techshow 2.0-án, s remélem hamarosan a iPont 3D TV-jének hírétől, akár a Hello Android új programjainak a sikerétől lesz hangos a hazai és nemzetközi média.

Innovációs TechShow 2.0 - new from Gabor Lemak on Vimeo.

A bejegyzés trackback címe:

https://smartbusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr242502135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.