Smart Business

Turcsán Tamás és a SmartUP szakértőinek gondolatai közösségi médiáról, kommunikációról, induló vállalkozásokról, üzletről, lehetőségekről. Ha PR kommunikációs tanácsadót keres, Facebook kampányt indítana, szakmai blogot szeretne, befektetőt keres, vagy új vállalkozást indítana keressen bátran. Online és hagyományos médiakampányok, brand PR, szakértői blog. Turcsán Tamás - SmartUP Communications elektronikus levél: turcsantamas@gmail.com mobiltelefon: 06- 30 4172449

Partnerünk






Friss topikok

Külső feed

  • Hibás feed URL.

Linkblog

Mozijegy majdnem ingyen: pörög a Kuponvilág

2010.11.23. 12:59 Shy (just shy!)

2010 szeptemberében a minden évben nagy sikerrel megrendezett moziünnep elmaradt.
Mozirajongók ezrei fogadták a hírt csalódottsággal. A hazai közösségi vásárlás egyik
szereplője most úgy döntött, hogy 3 napig 90 százalék kedvezményhez juttatja a
mozibajárókat.

A Kupon Világ 3 hónapos akciót szervez az egyik nagy hazai mozihálózattal közösen.
A mintegy egy hónapja működő közösségi vásárlási oldal a hagyományos 50%-os
kedvezmény helyett 90%-ot biztosít a mozijegyek árából. A Kupon Világ oldalán 3 napon át megvásárolható jegyek, 3 hónapig lesznek felhasználhatók. Az akció a héten indul.

A jegyek megvásárlása a Kupon Világ oldalán történik, ahol banki utalással, online vagy akár PayPal-lal is fizethet a kedves vásárló.

A Kuponvilág 2010. november 1-én indította első akcióját egy fodrászati ajánlattal. Azóta
már több szabadidő és gasztro ajánlattal lepték meg tagjaikat. Egyes ajánlatok rekordidő
alatt (2 óra) teljesítették a minimumot és s a vásárlók így igen olcsón juthattak az akciós termékekhez. Rövid megjelenése óta a Kupon Világ igényes ajánlataival a wellness, gasztro, és szabadidős szolgáltatások területén is megjelent ajánlatokkal, mostani akciójával a mozi nézők széles táborát célozza.

A közösségi vásárlás egyre divatosabb világszerte, itthon is gyorsan népszerűvé vált. A
hatalmas kedvezmények mellett a változatos kínálat is igen vonzó az újfajta online vásárlási felhasználóinak. A Kuponvilág egyedi akcióival mind a vásárlók, mind a kereskedők jól járnak.

A közösségi vásárlás alapötletét 2008-ban a Groupon keltette életre, az üzenete egyszerű, arról szól, hogy ha együtt vásárolunk, sokkal olcsóbban jutunk az akciós termékekhez, szolgáltatásokhoz. Ez úgy lehetséges, hogy a kereskedő magas –minimum 50%-os-kedvezmény biztosít abban az esetben, ha egy bizonyos számú vásárló összejön. Az üzleti modell rendkívül egyszerű, több vásárlónak érdemes olcsóbb árat adni a biztos vásárlás és a hatékony reklámért cserébe.



 

 

 

 

 

 

 

 

A Kupon Világ esetében egy több ezer tagot számláló közösséghez jut el hetente
többször egy új szolgáltatás kitűnő áron.

A rendszer használata ingyenes, csupán regisztrálni kell a vásárlóknak a kuponvilag.hu
oldalon.

Napjainkban már számos követőre talált rendszer alapötletét 2008-ban a Groupon keltette
életre.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://smartbusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr472467752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.